20150314_104937.jpg

Kuvassa viime lauantain Pop Up tapahtumassa mukana olleen Pellatrixin pellava mekko ja mun - by itu-  Mikela-huopahuivi (kierrätysperiaattella toteutettu). Tapahtuman järjesti Kamiter Arsin  Tiina Taino facebook Naisyrittäjä ryhmästä. Tilaisuudessa edellä mainittujen lisäksi mukana oli myös Maalarin Majakka ja Modelife Helsinki-Espoo-Vantaa

Eli siis ennen viisi ennestään toisille tuntematonta naista ennen tuota facebook ryhmään liittymistä ja .. no siitä se sitten lähti... Mukava lauantai ja asiakkaat sai mitä halusivat ja hekin näyttivät viihtyvän, vaikka välillä hieman tunkuakin oli. Parhautta mitä some ja asiakaspalvelu voi olla.... maalishulinoilla ei tyrkytetty vaan oltiin läsnä asiakkaita varten.

... mutta syy miksi tässä naputtelen on taase se kuinka hankalaa tai monimutkaista tai hidasta netin kautta asian hoitaminen voi olla. Olen vaitanut kortinlukijaa ja sanonut aiemman irti. Palvelun tuottajan yrityksen sivuilla irtisanomisen saattoi tehdä sinänsä näppärästi, ja Chattikin kyseli kuinka voin auttaa. Kerroin etttä mitä tekemässä ja en vielä tarvitse apua. Irtisanomisen tein ja sitten tuli kysymys, onko maksupäätteen palautus "asiakaspalautus" vai ei? No takaisin sivuille ja Chattiin... eri aspa vastasi suunilleen näin "olen puhelinliittymien puolella, en tiedä soita as.palvelu numeroon se ja tuo"...  laitoin että oletan että saan chatin kautta tiedon ja toivotin sitten aurinkoista päivänjatkoa.

Sitten maililla kysymys? Vastausta odotellessa... tosin tässä kohtaa kokeilin eräällä kurssilla saamaa vinkkiä.

Twitter ja asiakaspalvelu... no sinne sitten kysymystä ja sainkin vastauksen.. tosin että ohjeet tulevat sitten kun irtisanominen on käsitelty. Kyllä vinkki toimi vastaus tuli parissa minuutissa. No mutta kun mä olisin tänään menossa viemään sen postiin ja saisin sen pois päiväjärjestyksestä... no joo oon täs kohtaa vähän kärsimätön myönnetään.... Joten otin puhelun maksupäätteen "kotiin" ja sieltä sain pienen tovin odottelun jälkeen iloisen palvelun ja tiedon kuinka homma toimii... tos se on paketoituna ja lähtee tänään matkaan.... 

Joten some on hyvä työkalu mut ei se suoraa asiakaskanssakäyntiä korvaa...

... noh ni ja nyt sitten postiin... MOI ;)